حجت‌الاسلام اکرمی "مقام دولتی" نیست/ نظرات اکرمی منعکس‌کننده دیدگاه دولت نیست

پایگاه خبری عقاب نیوز :

در اطلاعیه دفتر سخنگوی دولت آمده است که سیدرضا اکرمی "رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی" است، نه یک مقام دولتی
حصر سران فتنه 88/ اختلاف نظر با روحانی/ نیاز اهالی فرهنگ به ارشاد و گشت ارشاد/ ناگفته‌ها از روز رحلت امام(ره)به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس اطلاعیه‌ای که دفتر سخنگوی دولت آمده است سیدرضا اکرمی "رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی" است، نه یک مقام دولتی.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"نظر به اینکه در روزهای اخیر برخی از رسانه‌ها از عناوینی همچون "مشاور رئیس جمهور"، "رئیس شورای فرهنگی ریاست جمهوری"، "مقام دولتی" برای حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی استفاده نموده‌اند، لازم به اطلاع رسانی است که جناب آقای اکرمی "رئیس شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی" است و هرچند که این مسجد در محوطه نهاد ریاست جمهوری واقع است، لیکن عناوین استفاده شده در مورد ایشان نادرست است. بنابراین نظرات ارائه شده توسط جناب آقای اکرمی شخصی بوده و منعکس کننده دیدگاه نهاد ریاست جمهوری و هیچ یک از ارگان‌های دولتی نیست".

گفتنی است حجت الاسلام اکرمی روز جمعه 17 بهمن ماه در برنامه شناسنامه در تلویزیون نظرات خود را درباره وقایع سال 88 و حصر بیان کرد.

متن نظرات حجت‌الاسلام اکرمی در برنامه شناسنامه را در اینجا بخوانید.



این صفحه را به اشتراک بگذارید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: